Віктор Таран: «Цільову аудиторію АФЛУ можна збільшити, підвищивши інтерес публіки»

Президент Асоціації футзалу Житомирщини Віктор Таран підбив підсумки сезону в житомирському футзалі, а також проаналізував сезон АФЛУ, який завершився.

Кілька слів про минулий регіональному сезоні АФЛУ:
Важкий сезон. Було дуже багато всяких планів, що вийшло реалізувати, щось ні. Десь не вистачило часу, десь коштів. Плюс у нас спочатку сезону знялася одна дуже потужна команда з чемпіонату («Промінь» - прим. авт. ), і чемпіонат через це суттєво постраждав. Через це в якійсь мірі постраждала цікавість турніру.

Що вдалося реалізувати з запланованого? Що не вдалося?
Вдалося запустити повноцінні телевізійні трансляції. У нас по місцевому телебаченню транслювалися топ-матчі з трьох камер, з повторами і коментаторами. З мінусів, як я вже говорив, зім'ялась вища ліга, і через зняття команди напруга у верхівці турнірної таблиці знизилася. Зім'явся також трохи і обласний фінал. Планували запустити область. Вже більше 15 років у Житомирі не грали чемпіонат області. Ми спробували запустити його в якому-небудь форматі, але зрозуміли, що регіональні команди поки що не здатні грати з командами з обласних центрів. Ну що ж, будемо думати над зміною формату, так як залучати людей необхідно. Необхідно розвивати спорт.

З якими труднощами довелося зіткнутися?
Труднощі розвитку футзалу у нас, напевно, такі ж як у всіх – це інфраструктура та фінансування. Хоча в цьому році варто віддати належне керівництву міста та області, які нам надали дуже серйозну допомогу. У порівнянні з подіями 5-річної давнини, коли доводилося випрошувати копійки, в цьому році всі інстанції, з якими ми працюємо надали нам вагому підтримку.

Відсутність інфраструктури чіпляє за собою слабкість у розвитку регіональних змагань. Хоча ці змагання і не нечисленні, в них беруть участь 20 команд. Але грають в маломірних залах, відповідно рівень підготовки гравців слабкіше. Ми зіткнулися з тим, що на фінальну частину чемпіонату області команди з регіонів бояться їхати, просто бояться грати з представниками обласних центрів. Але думаю, що з часом це пройде і все більш-менш вирівняється.

Що ви збираєтеся змінити в наступному сезоні? Які плани на майбутнє?
Сезон тільки нещодавно завершився. Поки не готовий сказати, що саме будемо міняти. Але структурні зміни будуть однозначно. Поки що не можу нічого конкретного сказати.

Як прокоментуєте виступ представників ваших регіональних команд на ВФ АФЛУ і ЕФ?
Житомир в обох фіналах завжди був представлений на самому високому рівні. А в цьому році з трьох команд-учасниць, ми зайняли тільки одне призове місце (Елітний фінал, «Енергія», третє місце – прим. ред.). Особисто я розцінюю виступ команд у цьому сезоні в цілому як невдале. Хоча, не мені судити, це питання скоріше не до мене, а до тренерів і керівників клубів. Але ми завжди були в перших рядах в подібного роду змаганнях, а в цьому році трохи здали позиції, тому мені здається, що Житомир в цьому році виступив слабо.

Як залучити партнерів і спонсорів в АФЛУ?
Якщо б я знав, то я б їх вже давним-давно привернув у себе. З досвіду можу сказати лише одне, що як правило, рекламодавця завжди цікавить обсяг і охоплення цільової аудиторії. А обсяг цільової аудиторії можна збільшити, підвищивши інтерес публіки до цього заходу. Ми організували трансляції на ТБ. Працюємо з трьома радіокомпаніями. Мені здається, що потрібно розвивати напрямок освітлення. Будемо сподіватися, що ті зерна, які ми посіяли – проростуть і дадуть з часом нам свої плоди.

Що важливіше в аматорському футзалі – кількість чи якість?
Як казали колись в діалектичному матеріалізмі – кількість в будь-якому випадку в якийсь момент переросте в якість. Це дві сторони однієї медалі. Якщо ми хочемо мати в збірній команді країни класних майстрів, ми повинні мати сильний чемпіонат Екстра-ліги, з якого цих гравців можна було б залучати, якщо ми хочемо якісний чемпіонат Екстра-ліги, ми повинні розвивати Першу, Другу і аматорську ліги, які, в свою чергу, повинні бути масовими. Відповідно, таким чином, ми будемо мати селекцію. Ми не зможемо розвивати футзал вгорі, якщо ми не будемо розвивати його знизу. Так що для мене це нероздільні поняття. Повинен бути певний баланс.

Як оціните рівень організації останніх фіналів АФЛУ?
Це вже був 4-й сезон. Вже все проходило по накатаній схемі. Загалом організація була нормальна. Відвертих якихось провалів я не можу знайти. Звичайно, є над чим працювати - так, але в цілому – досить непогано.

За матеріалами офіційного сайту Аматорської футзальної ліги України

facebook.com
Тисніть «Подобається» та
читайте новини АФУ в Facebook
Команда І О
1 Продексім (Херсон) 18 44
2 Ураган (Ів.-Франківськ) 18 42
3 ХІТ (Київ) 17 38
4 Viva Cup (Харків) 18 23
5 Кардинал-Рівнестандарт (Рівне) 17 23
6 Енергія (Львів) 18 19
7 ДЕ ТРЕЙДИНГ (Миколаївка) 18 14
8 АФФК Суми (Суми) 18 14
9 Сокіл (Хмельницький) 18 10
Команда I O
1 SkyUp (Київ) 8 19
2 ЗАПОРІЖПРОМГРУП (Запоріжжя) 10 17
3 Черкасиобленерго (Черкаси) 10 17
4 Comfort Life (Буча) 10 16
5 Рятувальник (Ромни) 9 11
6 Автомобіліст-Бульвар (Житомир) 9 0
Команда I O
1 Славута (Славута) 11 20
2 Ураган-2-КФВ (Ів.-Франківськ) 10 20
3 Любарт (Луцьк) 11 18
4 In.IT (Львів) 11 15
5 КІВС Енергія-2 (Львів) 10 9
6 Кардинал-Рівнестандарт-2-ДЮСШ №4 (Рівне) 11 6

Технічний спонсор АФУ

Дитячо-юнацький футзал

Титульний партнер

Відео-канал АФУ

Вхід

facebook.com
Тисніть «Подобається» та
читайте новини АФУ в Facebook
Дякую, але більше не показуйте мені це вікно!